Sette decorazioni murali creative creanu u salottu stancu

Aduprate una decorazione creativa per svegliare u salottu stancu. Cambiate u spaziu desolatu è sterile aghjunghjendu decorazioni calde è popolari, facendu di u salottu u spaziu u più attrattivu di a casa. Appesi vechji articuli da i negozii di seconda mana nantu à i muri di a galleria, copre i muri cù carta stampata, o mostra cullezzione d'antichità-ci sò innumerevoli manere di mustrà a vostra persunalità è di portà vitalità à u salottu sordu. Eccu 8 tecniche semplici di decorazione chì ponu fà di u salottu u spaziu di riunione u più pupulare in casa.

01Copre u muru cù u vostru mudellu preferitu
U wallpaper di fiori hè diventatu u puntu di partenza per un salottu luminosu. I rivestimenti murali turchini è bianchi è opere d'arte di colori vivaci sò stratificati inseme in toni cumplementari per dà vita à u spaziu.

02Mustrà appiccioli antichi
Impiccà u muru di stile anticu appesu à u muru cambia u spaziu desertu è sterile è face u spaziu più avanzatu.

03Sviluppate un spaziu amichevule per i zitelli
In u spaziu di i zitelli, e strane teste di campioni artificiali aghjunghjenu una personalità interessante à i muri bianchi. Una galleria appesa à u muru accantu, mostrendu emozionanti foto è stampe di famiglia.

04Use decorazioni alternative
Hè assai caru di copre tuttu u salottu cun carta da parati di lussu. I rivestimenti murali ponu esse aduprati in certi spazii per creà un sensu raffinatu di spaziu.

05 Mustrà decurazioni significative
Hè una bona scelta per sceglie qualchì calligrafia o pittura significativa è muntalli nantu à u muru di u salottu.

06Fate punti di cuntattu trà opere
Pudete aghjunghje prudutti antichi à u spaziu, cù tappe di stile anticu, tavule, sedie, è alcune decorazioni retro.

07Fate u muru più attrattivu
L'artista Dana Gibson hà dettu: "Ùn mi piace micca i muri à seccu, finu à chì u rende più interessante, sò dispostu à fà qualcosa". A dicurazione di u spaziu cù parechje decorazioni hè ancu una bona scelta.


Tempu di posta: Sep-10-2020